Monday, June 9, 2008

Babu Tercinta

Thanks to Lydah for this picture..sory aku ambil dalam blog you..hehe..Ani khas sekali di tujukan untuk Babu terCINTA yang sudah 3 hari nda sedar kan diri di hospital..mudahan BABU sihat dan di panjang kan umor dan dapat bersama2 kami lagi.
Walaupun aku seorang MENANTU..segala kebaikan yang telah BABU berikan akan ku kenang hinga akhir hayat termasuk untuk kakak ipar ku yang tercinta :- Ka Masnah,Ka Midah, Ka Tipah, Mama and Auntie . Jika aku ada tersalah atau perangai nda baik aku minta kemaffan dari kamu semua..Walaupun alum hari raya..hehe..

Aku boleh rasa kan betapa babu takut untuk di operation. Ya allah tabah kan dan kuat kan hati dan berikan lah semangat untuk babu menghadapi semua ani..untuk keluarga yang telah selama ani berulang balik dari rumah atau offcie ke hospital..tuhan sahaja yang membalas nya..amin ya rabal alamin..

No comments: