Monday, September 22, 2008

Rumah ku

Allhamdulilah hasil usaha dan titik peluh..walaupun kehidupan aku yang lalu inda sebaik yang ku sangkan tetapi kesusahan atu mengajar aku erti kesabaran dan semangat untuk meneruskan kehidupan bersama 2 orang anak kesayangan ku. Aku masih ingat kata2 dari Ka Mdah,Ka Msnah, Ka Tpah dan Auntie..'Jangan putus asa atau putus semangat dari apa yang terjadi..jadi kan sebagai semangat untuk meneruskan hidup..Jaga anak2 dan jangan biar kan anak2 terbiar walaupun sekuat mana dugaan kau hadapi"..so allhamdulilah sampai sekarang aku happy dengan kehidupan ku sekarang..walaupun dulu pernah orang ucap aku macam2 tapi aku bersabar..maklum mulut orang ani nda dapat di tutup..hak masing2 untuk bercakap..hehe..

Thanks to Aliey yang menolong aku sal bunga ah..hehe..thanks alots..jangan jara ah and without you gerenti bunga ku ampai2 tah ganya tu..ani bilik tamu ku udah macam GARDEN kata Aiman n Fauzan..

No comments: